torsdag 3. mars 2011

Brukte sokker fra rakettforsker

I dag har jeg gjort... dette:












Den som klarer å gjette hva dette er og forestiller, får en brukt sokk (vaskemaskinen har spist den andre).
Ser fanden meg ut som jeg har tenkt til å bli rakettforsker.
Hva skoledagen angår, så har den vært meget givende:













Forresten kom jeg over noe jeg fant meget interessant. Altså, alle har hørt det der med at jula varer helt til påske, men jeg trodde faen meg ikke noen tok det alvorlig??
Haha, juleblogg i mars, hva faen. Eller på godt Fijnnmarsjksk: Ka i faaan!
Sjekk her.

Nei, nå venter Leonardo da Vinci på at jeg skal skrive noen pene ord om han, så dere kan kose dere med å slåss om sokken min i mens.

2 kommentarer:

  1. Haha, kikket innom den julebloggen; Dæven da er man glad i jula! x)
    Hmm, aner ikke hva det på første bildet er, synd for jeg hadde skikkelig lyst på den sokken !

    SvarSlett
  2. Haha...jag ÄLSKAR julen! :) :)

    Kul du ramlade över min blogg på något sätt men sååå mycket jul är det ju inte nu!

    Hittar ju mest bara en jättemassa juliga böcker på bok-rean som är nu i Sverige och det måste man ju tipsa om!

    Det finns många jul-tokar i Sverige! HELA ÅRET! :P

    SvarSlett