onsdag 2. mars 2011

Halloooo

Nå har jeg brukt 4 timer på å sminke meg, så nå ser jeg endelig bra ut. Jeg valgte å gjøre det i stedet for å skrive om kjære Leonardo. Bra valg, bare se!













Da jeg så meg i speilet etterpå, så tenkte jeg at jeg er jo faktisk veldig flink til å sminke. Dette burde jeg leve av.











Dette var altså før jeg sminket meg.

Lillesøster er her i dag, men i dag skal vi ikke lage muffins eller smelte sjokolade. Sistnevnte kan vi jo ikke heller, så det er jo like greit. Vi skal faktisk utvikle våre musikalske sjeler, for det kan vi. Min kunsteriske sjel skriker etter å få utløp for all musikken som er innestengt i det mentale fengsel.




















Hmm. Dette minner meg om noe....

 


Edit: Jeg har nå registrert meg på blogglisten. 
Dere kan følge denne kjempespennende og underholdende bloggen ved å trykke på knappen under sidevisninger. Dere skjønner hvor jeg mener, dere er ikke så dumme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar