fredag 4. mars 2011

U feel funny nao, Lambi??

Ja, nå regner jeg med at dere er spente på hva bildet mitt fra i går forestilte...?
Dessverre blir det ikke sokk på noen av dere, for dere skjønner jo ikke at dere må jo kommentere for å få sokken, dere kan jo ikke sitte å tenke det for dere selv.. Hjelpes..
Uansett, bildet er faktisk en profesjonell arbeidstegning, for noe så enkelt som en skål. Så nå vet dere det.














Uansett, en liten sak.. Er det kun meg her i dette langstrakte land som syns det er jæævlig umoralsk med dette her:




















Yes, Lambi har gitt ut dasspapir som det står små, søte dikt på.. Sånne søte små linjer om kjærligheten, som at "kjærligheten befinner seg rundt hvert hjørne" osv.
Jeg vet ikke med dere, men jeg for min del syns det er jævlig ironisk å tørke seg bak med dikt om kjærligheten trykt på en Lambi dorull... Haha, verden blir bare verre og verre...

2 kommentarer: